המפכ"ל בהערכת מצב: "ישראל תנצח את האויב האכזר"

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל בהערכת מצב: "ישראל תנצח את האויב האכזר"

מפכ״ל המשטרה שבתאי ערך ישיבת הערכת מצב עם סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל ובעלי תפקידים משמעותיים לימי הלחימה. שבתאי הנחה את המפקדים לדאוג לכך שכלל השוטרים והלוחמים נמצאים בדריכות מבצעית ומוכנות בכלל הגזרות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי קיים הבוקר ישיבת הערכת מצב עם סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל ובעלי תפקידים משמעותיים לימי הלחימה.

המפכ״ל הנחה את המפקדים לדאוג לכך שכלל השוטרים והלוחמים נמצאים בדריכות מבצעית ומוכנות בכלל הגזרות לכל המתווים.

המפכ״ל שב וחידד בפני המפקדים את ההנחיות בסוגיית הטיפול בהסתות ברשתות החברתיות שגברו בימים האחרונים על רקע המלחמה ושיבח את חוקרי המשטרה במחוזות השונים באח״מ ובסייבר על הטיפול החקירתי המהיר בפרסומים השונים , כולל הטיפול המהיר בפרסומי פייק ניוז.

אתמול ביקר המפכ״ל משפחות של שוטרים ולוחמי מג״ב שפונו להתרעננות בבית מלון בטבריה. המפכ״ל שיבח את הצוותים המשטרתיים והמתנדבים המלווים את המשפחות , חלקם תושבי עוטף עזה.

המפכ"ל חיזק את המשפחות ואיחל לימים בטוחים יותר: "בתום המלחמה המציאות תשתנה מדינת ישראל תנצח את האויב האכזר ותביא את השקט השלווה והביטחון".

המפכ״ל שב והודה ללמעלה מ-16,000 מתנדבים ומתנדבות ועוד 711 גמלאי משטרה ומג״ב שהצטרפו למאמץ המשטרתי בשורה ארוכה של משימות משטרתיות בימי הלחימה והדגיש כי המתנדבים הרבים הם מכפיל הכוח של משטרת ישראל.

המפכ"ל ציין את המאמץ לשמור על הבית ולנצח יחד בחזית



0 תגובות